tisdag 14 januari 2014

Helgens göra


Nu har det kommit lite kyla till oss och marken är lite lätt vitpudrad.. Gladast är nog barnen som hoppas på pulkaåkning, snöbollskrig och skridskoåkning..
Jag själv kan nöja mig med lite vår nu!

Jag är ju lite sugen på att göra om lite här hemma skrev jag för några dagar sedan... I takt med att julen plockades bort blev jag sugen på lite förändringar... iform av tapeter..
De är nu beställda och levererade.. Såå spännande!
Får nog bli helgens lilla projekt..



2 kommentarer:

vita drömmar och svarta tassar sa...

Åh! det är tur det finns blommor som påminner om våren..så söta små pärlisar....spännande med tapeterna...lycka till..låt oss se under renoveringens gång..de är så inspirerande

Ha en underbar vecka
kram wivi

OlgaA sa...

Låter som ett härligt projekt!
Snön här i massor... Som du säger - barnen är glada och vuxna får glädjas för deras skull!

Ha en bra helg!

Kram/Olg@

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...