torsdag 1 augusti 2013

Lite nytt i trädgården

 

Idag har vi varit på Blomsterlandet och inhandlat lite nya växter.. Så i eftermiddags har det flyttats runt växter och funderats.. Var ska de egentligen stå?
Jag tycker inte om att organisera upp landen för mycket i färger.. fast jag borde göra det vad gäller höjder på växter..
En del stackare syns ju knappt.
Högst upp på min önskelista över trädgårdar står en "vildvuxen" gammeldags trädgård med stora perenner och äppelträd i massor..

Nu får vi göra bästa möjliga av vår..
Och den börjar arta sig..


Denna fina lådan fick föja med hem och en del andra ting..
Nu hoppas jag att den kommer att rosta till sig rejält!

Pss.. Det är inte lätt att fotografera med nyfikna barn.. :)

1 kommentar:

Vitt hus med svarta knutar sa...

Det är roligt att planera trädgården men det jag tycker är svårast är att hitta växter så att det blommar hela säsongen. Planteringslådan är jättefin! Ha det fint!
Kram,
Regina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...