måndag 5 augusti 2013

Jumping Zebra

Hej måndag!
Och Hej på dig sista semesterveckan..
Jag håller på att intalar mig för fullt att det ska bli skönt med lite vardag igen.. jobb och rutiner och blablabla..
Men det finns också en liten tanke som knackar på allt som oftast.. ett år kvar till nästa sommar..

Nu menar jag inte att sommaren är slut bara för att jobbet börjar nästa vecka... Men det här lata härliga tempot som man så lätt vänjer sig vid tar slut..

Nog om det, än återstår i alla fall en vecka!

Kan ni se mitt senaste loppisfynd?
Han står där så fint i tallrikshyllan..


Japp, Mr Jumping Zebra..
En söt liten plåtzebra som kan skruvas upp med nyckel under magen och hoppa.
Dessutom låg den i en rasande grann förpackning..



3 kommentarer:

Lilla huset på prärien sa...

åh vilken underbar zebra!! helt i min smak :) och tack för din fina kommentar inne hos mig! <3

kram Jenny

Unknown sa...

Vilken häftig zebra och kul att original kartongen var med. Väldigt snyggt med de små turkosa flaskorna på bordet :).
Ha de gott, kram Ing-Britt

Unknown sa...

Hej!
Undrar över din plåtsebra. Jumping Zebra, inlägget var från 2013, har du den kvar? Undrar var den är tillverkad och när (år/tionde)?

Jag sökte på plåtsebra och då fick jag upp dig. Jag har en likadan som jag fick när jag var liten, det vore så kul att få veta mer om sebrans ursprung! 😊
Mvh Sara

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...