måndag 1 juli 2013

Drickaback och renskinn

Ett av resans inköp, "drickaback"

Nu har jag kommit hem många upplevelser och ett renskinn rikare!
Anledningen till att livet har varit så gott för mig är att vi, jag min kille.. man.. gubbe eller vad man nu kallar honom för och våra tre barn har varit på semester en vecka i Norge.

Och vi har sovit i TÄLT! Min stora skräck.. men det har faktiskt gått riktigt bra.. Allt flöt på och alla har haft humöret på topp till och med mamman i familjen. :)


Åå, vad jag är glad för mitt renskinn!

Vi har upplevt massor.. Vi har åkt på höga berg och i djupa dalar, sett glaciärer och renar på fjället, åkt långa tunnlar och haft snöbollskrig i bara t-shirt..
Vilken resa!

Men hur man än vänder och vrider på saker och ting så är faktiskt "borta bra, men hemma bäst"!

Och jag är full av massor av ny energi..
Nu ska det skrivas att-göra-lista! :)

1 kommentar:

Villa Ryttarängen sa...

Vi brukade tälta med våra killar nr dom var små kul! Fint renskinn. Alltid kul att komma hem efter en resa och pyssla. Kraaam Pia

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...