tisdag 11 juni 2013

Vilken lyckodag!


Ett års studier har idag gett utdelning!
Jag är lärare men saknade behörighet i engelska, under ett års tid har jag läst det samtidigt som jag haft min klass och det vanliga vid sidan av... Barn och hem..
Visst har det många gånger varit jobbigt, men också jätterolig och lärorikt..
Men idag blev jag klar!! Wihooo! Härligt!

Må så gott!

Psss... På söndag den 16 juni kommer jag att ha Emakeriet öppet.. Tiderna blir 13-16.. Vad glad jag skulle bli om du tittar in..

5 kommentarer:

Villa Ryttarängen sa...

Grattis! Vad skönt att bli klar och vara behörig. Kraaam Pia

LyckligaPraliner sa...

Men så bra!! Grattis grattis! :)

Kram Ann-Louise

Unknown sa...

Grattis å va skönt att vara färdig :)))
Ha nu en härlig dag...
Kram/Annelie

Cissi - Lyckornas Hem o Trädgård sa...

Grattis till behörigheten! Det ÄR tufft att plugga, jobba och ha barn, tro mig, jag var där för ett par år sen. Jag började plugga när sonen var 1, och dottern var 3...uschamej, skulle aldrig göra om det!

Vad kul med butiken, synd att jag bor så långt bort (Göteborg) annars hade jag gärna kommit förbi och kikat.
Ha en go kväll!

susanne sa...

Grattis! Bra med behörigheten fixad, de frågar jättemycket efter det nu och jag upplever att särskilt engelska är uppskattat... Jobbigt att läsa och jobba samtidigt - så bra gjort!/Susanne

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...