lördag 2 mars 2013

Roten till det goda


Plötsligt händer det.. Jag går på Lions och hittar ingenting(!?).
Antagligen beror det på att jag gått och blivit lite kräsen, inte vad för någonting som får flytta in längre..
Jag vill ha annorlunda, egensinniga ting..
Fråga mig inte vad det är, jag bara vet när jag ser det. :)



Inte bara blommor är vackra, även rötterna är riktigt fina att se på.. Det är där allt det fina börjar..
Jag hoppas på mycket fint framöver för idag drog jag igång första vårsådden.. 50 l såjord och en hög fröpåsar.

Trevlig helg!

3 kommentarer:

Sirpa sa...

Hej! Jag tror jag fattar vad du menar! Jag hittar inte nånting längre....mycket sällan. Letar efter "den där!" Önskar dig en skön lördag kväll!
Kram Sirpa

Rose Garden Malevik sa...

sant,,,,,man blir mer kräsen.
fina bilder.
å missa nu inte...

SATURDAY SHOW OFF

de e kul att vara med :)
VÄLKOMMEN
Håkan

Photo by Maria sa...

Nästa gång kanske just den där saken, som du inte i dagsläget vet vad är, står där på Lions =)

Ha nu några sköna sista timmar på denna helgen..

Kram Mia

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...