söndag 23 september 2012

Nysytt

Dagen har ägnats åt att sy..
Byxor med äpplen, gula och ett par likadana fast röda och blå mudd.

Lilla D har fått en "ny" knoppbräda på sitt rum..
Ny och ny.. i alla fall nymålad.

Min förkylning har äntligen börjat ge med sig och i takt som den lämnar kroppen ökar min lust att pyssla.
Tur är det, för denna veckan gäller det att lägga i ett kol på den fronten. För på lördag håller jag Emakeriet öppet.

Hoppas ni haft en bra helg och är redo för en ny vecka!

Fler söndagsbilder finns på Fabriken.

3 kommentarer:

Unknown sa...

Så skjønn bukse!
Sånn vil jeg prøve å sy en gang :)

tina | pepparochvanilj.se sa...

Åh va kul att sy!!! Det var länge sedan jag gjorde det... nu blev jag verkligen sugen på att sy ett oar mysbyxor modell större som passar mig ;)

Hoppas du får en fin vecka // tina

Norr om Köpenhamn sa...

Heej!!
Byxor till lillan, det är något som jag bara måste sätta igång att sy nu. Det ligger massor av gulliga tyger och väntar. I sommar har hon tagit ett skutt på längden, så nu är det nästan tomt på byxfronten :)
Var precis inne och kikade på din fina, fina butik och vart den ligger. Det är ju faktiskt inte allt för långt från vår sommarstuga i Skånes Värsjö. Så ett besök blir ett måste ;O) Men tyvärr inte den här gången när du har öppet.
Vi har höstlov vecka 42 här i Danmark, så då reser vi upp några dagar. Ska bli så himla skönt med skogsluft och avkoppling. Fast då har du nog inte öppet förstås.
Men jag hoppas att det blir till en annan gång :)

Dags att städa....det är en sådan dag idag!!
Kramisar
Ulrika

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...